Saturday, February 27, 2010

Trött

Trots att Levi gav oss SOVMORGON till strax efter tio idag har jag varit JÄTTESEG hela dagen. JAG har hunnit (varit tvungen att ha hunnit med) med en massa som måste innan jag far imorgon till Uppsala. Fick EXTRA hjälp av lilla Maja som ska sova över här. Tack tack.
Morfar kom hem idag efter att fått ett nytt KNÄ, det var länge sedan jag såg honom så glad:)

Nixpix NU väntar jag på att två maskiner och en TORKTUMLAR laddning ska bli klara innnan jag kryper ner till en efterlängtad sömn.


0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers