Wednesday, February 3, 2010

Stans värsta förare



I replik till MADDES blogg inlägg 'Stans Bästa Förare' så utnämner jag mig själv till 'Stans VÄRSTA förare' från & med igår.
Igår for jag för att hämta Limu efter sin massage när den lilla trafikförseelsen hände. Det är en sak att köra emot rött för att man sitter i tankar och inte riktigt koncentrerar sig, men vad är det man TÄNKER på om man kör mot TÅG rött!!??
Det får man bara inte göra, som tur var var inga BOMMAR nere & jag hoppas att jag hade sett dem ifall de hade varit nere. Nu reagerade jag bara på att alla bilar i filen bredvid mig hade stannat och jag kom körandes FÖRBI, jag hann att se att det var rött men hann inte att stanna bilen.

Dåligt av mig och nu är det bara att skärpa sig i fortsättningen.

Näe Fy & SKÄMS

2 comments:

Madde said...

Ja fy skäms å tut ;) Näerå, men var försiktig när du är ute på vägarna! Haha, har du tänkt på att man kör lugnt som en panschjjis (stavning) när man kör med barn i bilen? Haha, det är helt sjukt va lugnt å fint jag kör då iaf.
Hälsa Limu & Levi!
Kramar

Ida Maria Josefin said...

MEN THERESE! Guuud! Haha, på något vis är det lite typiskt dej ;) Messa mej imorgon vid tre så snackar vi om fikan, slutar redan halv två imorgon nämligen. HUR SKÖNT ÄR INTE DET? Dock börjar jag redan halv sju, men skönare att komma hem i tid. Kramelikram!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers