Thursday, February 18, 2010

DRÖMMJOBBET!

Jag kan nästan ta på det, DET känns så nära, även fast målet mot DRÖMMJOBBET skymms av säkert flera hundra sökande med bättre kvalifikationer än jag, så ser JAG det. Ungefär som Ferrys guld, liten chans men det gick. Det här är min JAKTSTART som jag ska vinna! Jag blir alldeles UPPRYMD innombords, det är för bra för att vara sant men jag ska KÄMPA, jag ser ett slutmål på min studietid och nu ska mitt arbete belönas. Förhoppningsvis. Får jag det inte så vet jag att det kommer en NY chans. Jag vet att det finns nu. Det är så Therese! :)
Jag kanske ska skicka in ansökan först, haha.

Håll tummarna!

3 comments:

Madde said...

Är det jobbet som glassbilschaufför?? Näe då förlåt, det var inte meningen som en insult, men jag kan tänka mig att det jobbet hamnar högt upp på många barns drömjobbslista =)
Vet du.. nu när du vet att det finns sånna jobb där ute så borde du söka dom när dom inte finns på platsbanken också. Mycket större chans att få dom då ju =) Fundera på liknande jobb och sök dom också! Och tänk på att många ställen behöver sommarvikarier snart! Du är längst fram i ledet i jaktstarten!

Tess said...

Tack för alla tips & all hjälp idag Mads!!:)

tobbe said...

That's the spirit! Du kan bli allt du vill bli!!

Jag har ingen aning om hur man följer min blogg - kanske RSS knappen längst ner? Det är ju lite annorlunda jämfört med blogspot. Ska kolla om jag kan fixa nån inställning.

Kram!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers