Tuesday, February 23, 2010

39.4 poäng går till...

Igår var jag och Ida på Birsta för lite WINDOWSHOPPING. Massvis av sånt som man vill köpa men BÖR inte. Det känns som om att VI står och trampar vatten då det kommer till ekonomin och jag HOPPAS verkligen att jag får jobbet, eller ett jobb, vilket som helst.
Efter att ha missat TVÅ gånger på babysimmet var vi idag peppade för nystart. Limu tog simpasset igen haha men NÄSTA gång är det iaf MIN tur.

Han gjorde två dyk och de var mycket bättre än förra gången. Sedan fick vi de lustiga poängen med 39.4 när vi kom hem inte av simlärarna utan av FEBERTERMOMETERN. Skit också fattar inte varför han kan ha fått feber nu för. Stackars lillknutten, men tapper som han är säger han INGENTING.

Titta här på mina goingar från idag!


Pusspuss
Åh dyyyykkk

3 comments:

Madde said...

Så sött! Hoppas febern ger med sig!
Kram på er.

tobbe said...

Stackarn, hoppas febern går ner.

Hamnade på en blogg som jag inte läst på ett tag och tänkte att du kanske skulle gilla den - checka in!
http://mymilktoof.blogspot.com/

Kram

Jenny said...

Jag håller tummarna för att febern försvinner fort och för att du får jobbet du vill ha!! Är nyfiken på vad det för nåt :) Kram

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers