Tuesday, February 9, 2010

Skruv, bult eller mittemellan

JA den där delen, muttern eller bult eller vad det nu ÄR på röret hittade jag iaf i Levis MUN förut. Nu är det verkligen dags att ta och göra lägenheten BARNSÄKER. Tänkte väl inte 'GO BANANAS' över det men man kan kolla över de mest uppenbara.
Jag mår mycket bättre idag iallafall men vi HOPPAR över babysimmet idag:( Känns dumt att åka dit om man inte vat ifall jag smittar fortfarande eller INTE.

Pratade nyss med mamma & de verkar ha det jättebra fortfarande. Själv njuter jag av LJUSET som sakta infinner sig mer och mer på DAGARNA.

2 comments:

Madde said...

Va skönt att du börjar må bättre. Var det magsjuka? Har förstått att den går nu. Uscha. Krya på dig!

Tess said...

Jag vet inte men tror det, nu verkar det ha gått över, jätteskönt mådde så himla dåligt.

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers