Thursday, February 25, 2010

Shooppping!

Birsta fick sig ett besök av ett PAR tre shoppingsugna prickar, Marcus, Ida & jag själv. Jag & Ida hade tidigare i veckan varit och spanat in lite GREJJER som faktiskt hade oväntat resonliga priser. det vart lite åt mig och lite mer åt lilleman. Jag inhandlade en SKÅL som jag som sagt spanat in och ett kakfat, båda från VILLAGE. Det är inte ofta vi kan shoppa loss men priserna var superbra. Nu tar det väl några månader till nästa gång...Huvudsaken man är fylld av kärlek och har det bra hemma och det har jag/vi det verkligen.

LEVI var konstigt nog (men lättande för mig) jättepigg och glad då vi kom hem trots sin feber på 39 grader. Hoppas verkligen det blir BÄTTRE iaf tills på söndag då jag ska fara till Uppsala.

Jag pratade med Madde idag på skype med och det är alltid lika roligt att få utbyta KLOKA ord med henne:)

Nu ska ni (alla två som läser...hehe det skämtet blir aldrig dåligt) få se lite på vad som inhandlades.
Byxor till juvelen
Nåt till mig själv för senare användning;)

Dreggel lappar el vad man nu kallar dem


Skål (Till socker eller godis)


Kakfatet :)

4 comments:

Madde said...

Men vilken lyckad shoppingrunda!
Ja visst är det otroligt att man kan lösa världens alla problem under en timme på skype ;)

Tess said...

Hhaha ja det är fantastiskt!:) Men du vat att det är alltid lika roligt att prata med dig!:)

Gieken said...

Inte är det väl vigselringen man får se?
Väldigt fin var den iaf! =)

Hoppas vi hinner ses nåt imorgon, både Nils och Nike är fortfarande lite hängiga, men vi hörs av imorgon bitti!
Kram!

Tess said...

Haha näe en väska som jag hittade:) Hade sett en för 1200 kronor i en tidning som jag tyckte var skitsnygg men så hittade jag denna väska för 129 kr tror jag...kapet:)

Ja vi får höras imorgon:)

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers