Monday, February 8, 2010

Sjukstuga med Iprenmannen


Började känna igår kväll at jag mådde lite DÅLIGT. Sedan låg jag halva natten och typ PROFYLAX andades för att inte kräkas. Vart varmare och VARMARE och nu ligger jag här, illamåendes och febrig bla. Trist på pen sån fin dag.

Limu stannade hemma för att ta hand om lilljuvelen, TUR att ingen av dem är sjuk.
Macke verkar ha samma symptom han med, kanske var det för att vi åt gul snö i pulkabacken i lördags?
Haha NÄ!

Nu ska jag dricka mitt te som Limu gjort åt mig.

Krya på MIG.

1 comments:

Ida Maria Josefin said...

Blir att jag är hemma från jobbet imorgon, illamående men inget som kommit upp än. Nog mer andra hållet och lite feber. Gud vad hemskt det är att må illa!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers