Friday, February 12, 2010

Fika Tajm

Efter en promenad i den fantastiska SOLEN så passade jag idag på medan juvelen sov att göra en sån där stor STÄDNING, då man gör allt från allt pappersarbete till duschdrapperi tvätt...T.O.M soffklädseln har jag tvättat. Men så åkte jag till IDA på en 'fika' som drog ut hela tre timmar, så jag är långt från färdig. Levi hade väldigt roligt med BOSSE, deras nya KISSEMISSE, han var lite hårdhänt men Bosse verkade inte bry sig. Limu inte så imponerad när han fick reda på att Levi även ÄTIT på kattleksakerna hehe.
Imorgon blir det puts, gnugg och sortering innan jag ska träffa MADDE på IKEA.
Och så har vi fått överraskningsbesök till Sundsvall av Ante, Kattis & LillyMaria:)

På söndag ska faktiskt jag & Ida på Bröllopsmässan i Söråker,det ska bli lite
spännande. Lite inspiration hoppas jag på att hitta:) FRAMTIDSPLANER ska smidas...







2 comments:

Gieken said...

Jasså, nu smids det planer minsann? ;) Spännande! =)

Madde said...

Ja det var jättekul att ses. Kul att vi hann hem till er också så att vi fick träffa Limu. Lycka till på mässan! Ta bilder om det är något du gillar så att jag får se!
Många kramar

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers