Monday, February 15, 2010

Just ja...

...träffade Madde & Lars i lördags när de åkte ner från ÖSTERSUND för att köpa en säng till Amelia på IKEA. Det är alltid lika roligt att träffa dem, och LILLMAGEN den växer & växer.
Jag och fröken Kentner besökte igår Bröllopsmässan i Söråker, VI lämnade den lite besvikna, ungefär som när man var liten & TITTADE i godispåsen som man fick i FISKEDAMMEN när man var på kalas och insåg att den innehöll diverse nyttiga frukter & inget GODIS.
Det var få utställare & utbudet sparsamt.

Och så vart det äntligen GULD, starkt jobbat av Kalla weehooo.


2 comments:

Ida Maria Josefin said...

Nae, jag gör mej INTE på den bilden! HAHA!

Tess said...

Jag tyckte ni var fina jag:)

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers