Tuesday, February 16, 2010

I'm over this

Less less less, vaknade inatt av att jag KÄNDE mig sjuk på nåt vis, vaknade en stund senare av Levi som kände sig LIKADAN. Båda två hade svårt att sova, flyttade över han till våran SÄNG, somnade om, vaknade av att han börjat gråta, gjorde FLASKA, somnade om, vaknade igen, och somnade till slut och vaknade sedan 7.30 för att kliva upp.
Jag kan ju inte PÅSTÅ att det var jättejobbigt men det var första NATTEN som han inte sovit hela natten sedan han var TRE månader (av vad jag kan minnas iaf). Så det var en bra upplevelse för att kunna RELATERA till vad som står i alla böckerna & då de säger...'förbered er på sömnlösa nätter' samt många andra MAMMOR som inte får sova på nätterna. Funderar på när vi ska bli FRISKA det är väl det som är det mest irriterande.

3 comments:

Madde said...

Plus att du kommer du uppskatta nätterna då han sover hela natten mycket mer igen =)

Madde said...

Haha, ja självklart! En taktik för att snabba på det hela är att hitta en gård med ett stort garage, då vill Lars flytta på en gång.

Tess said...

Det kan vi väl fixa:)

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers