Thursday, February 4, 2010

'Bad Boys Bad Boys watcha gonna do...'


Igår var vi ju på Drakstaden och LEKTE lite med Hugo & Sofia, det var faktiskt jättebra, de har 'lekis' på måndagar & tisdagar, jättebra!:) GLÖMDE bort att skriva det igår.
Tänkte at ni skulle få kolla in mina två grabbar, en med nyklippt HÅR och en som upptäckt att det är GOTT att äta på mattor.
Borde kanske lägga upp fler bilder på mig & kanske inte bara på grabbarna, men jag kan liksom inte fota mig själv, och så gillar jag inte att bli fotograferad heller, men JAG får väl be Limu att fota lite med:)

BadBoy No1 hehe
BadBoy No2 ;)


0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers