Sunday, November 29, 2009

I'm voting FOR...

Som bestämt så for vi upp till SIDSJÖN och Johanna och barnen efter att vi lämnat Limu på skolan. Jag har haft lite dåligt samvete att jag inte varit på så mkt barnaktiviteter med Levi så han får UMGÅS med andra barn. Det var verkligen bra att fara upp till Gieken och hennes två småbusar, Nils och sötaste Nike:). Efter ett tag så kom Johanna W med lilla Albin som fortfarande tror att jag är Angelica och kallar Levi för Oliver, så gulligt haha. DET gick riktigt bra för lillen som satt i en GÅSTOL för första gången och satt och såg på då de stora grabbarna körde med bilar tillsammans. Efter tre koppar kaffe från Johannas flashiga kaffemaskin så bar det hemöver och riktig julpyntning (av det pynt jag hade) hemma i lägenheten.

MÅLNING stog på schemat på lördagen, pappa & Limu hjälpte till att renovera farmor och farfars källare medans jag skurade köksfönstren åt farmor.
Snabbt efter målningen vart det att duscha, byta om & bege oss till Fulli, Elli & Lilla Lelle på THANKSGIVING middag. Det var verkligen supermysigt och maten i en klass för sig, den slog nästan julmiddagen. Thanksgiving är verkligen en jättebra högtid som jag verkligen tycker att vi ska IMPLEMENTERA i den svenska kulturen/samhället. Det handlar inte om vad man ska få eller vill ha utan vad man redan har och är tacksam för. Det känndes verkligen speciellt & genuintatt få säga vad man verkligen var tacksam för som i vardagen blir lite bortglömt.
Levi var verkligen lillprinsen där då han fick leka med inte bara en flicka utan tre helt ursöta småtjejer.
Så tack Elli & Fulli för en jättebra kväll, och jag röstar FÖR thanksgiving!!
I gåstolen hos Gieken
Sötisarna Albin & Nils
Thanksgiving Middag
Samoa Represent haha
Levi med sötaste tjejjerna & Elli:)

0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers