Saturday, November 21, 2009

Lysande tider...eh öron

Idag äntligen visade vädret sin BÄSTA sida. Jag och lilleman vaknade ganska sent eftersom att vi vart väckta klockan 04.52 av att Limu skulle åka iväg på volleyboll turnering över helgen. De vann deras match idag med tre raka set vilket jag och Levi är mkt stolta över.
NÄR vi väl klev upp iaf så gick vi ner till mamma & pappa där Levi hade långmys med mormor. Det var då när solen lyste som mest igenom fönstret som vi konstaterade att Levi nog allt kommer att bli en utomordentlig kille att lyssna på vad andra har att säga. Öronen bara lyste haha. Men det är ju inte för intet jag kallar honom VINGMUTTERN.
Han är dömd till att bli smart, helt genialiskt, hur kan man inte snappa upp en massa information med de där trattarna! ;)

Helgen i övrigt bjöd på IDOL igår & ROBINSON ikväll i TV väg, samt att jag håller på att blåsa ut hela lägenheten innan Julen, jag vill ha det julfint innan Limu kommer hem imorgon eftermiddag. Imorgon hade mamma & pappa tänkt att låna Levi för att gå på JULMARKNADEN i Skönsberg, men jag vill ju också följa med så vi ska dit & titta på fina hantverk & hälsa på min Mormor & Morfar som står och säljer svepaskar & stickade sockar.
Just det lill juvelen har börjat att äta gröt nu med och han tycker att det är fantastiskt.

Nej det här går inte nu är det sista perioden av Rögle & MoDO...tjingtjing



Gröt är gott
Mys med Mormor
Jag kan höra ända till Kina hehe, what's your freequenzy baby?



2 comments:

Madde said...

Dubbelkolla att kycklingen är färdig bara (köttsaften ska va genomskinlig, inte rosa). Det tog iaf 40 min för oss, vi hade stora filéer.
Lycka till!

Jenny said...

Vilken charmkille! Sötare får man leta länge efter (fast förstås ... Oliver är lika söt:)

Yes, det är glajjerna som ni (och alla andra jag frågade) röstade på :)
Kramkram

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers