Tuesday, November 17, 2009

Jag är förföljd.

Ännu en gång gick det jättebra hos doktorn & två sprutor i benen. Levi var en TAPPER kille som skrek som en gris i en sekund & sedan gick det över. Fast han har varit lite grinig & febrig resten av dagen tyvärr, nu vilar han ut innan hockey matchen med PETER FORSBERG! Yes MoDo behöver verkligen all förstärkning de kan få.

NU när jag har blivit förälder så verkar jag finnas med på varenda företags (som involverar barnatiklar, semper, libero, pampers, D&J var nåt jag fick idag, goboken) address lista. Det jag funderar på är hur får de tag på mina uppgifter så lätt? Det är lite läskigt. Jag har inte gått med i någon klubb och det enda företag jag lämnat mina uppgifter till är Babyproffsen & dem har jag ännu inte hört något från. DET allra sjukaste är att de vet precis hur gammal mitt barn är & ofta hans namn.
Jag vet ju att det här är jättevanligt efter tre års media analys på universitet, men när man själv är den som blir 'CYBERSTALKED' så är det annorlunda. Man lämnar tydligen sina digitala fotavtryck överallt som folk/företag snappar upp likt hungriga VARGAR för att få sälja sin produkt.

Who is stalking you? You never know, moahhahhaha...

Killarna som gillar MoDo

0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers