Friday, April 30, 2010

Valborgs-fredagsmys & pippibirds


(Ja det var jä*lar vad alla tjatar om fredagsmys)

Men nu är det fredagsmys på Wallerstedts gatan. Kanske man ska KORKA en vinare eller två det är ju trots allt Valborg. HA! Nä tror inte det, jag sitter inte och myser i in soffa med ett glas vin och jag pimplar varken, öl eller champagne idag heller, men SKÅL iaf säger jag med SARKASM i rösten. Vi har barn här, här är det NYKTERT. :)

Men kom ihåg att rädda alla PIPPIBIRDAR som har byggt bon i majbrasorna, det är faktiskt sant, medans man har samlat ihop en massa BRÅTE i en stor hög som ikväll ska sättas eld på har massa fåglar hunnit att BYGGA bon i dem. Så kolla efter fåglar innan BRÄSEN ska tuttas på.


L*O*V*E





0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers