Wednesday, April 21, 2010

Sitter i bilen.

Ja jag sitter faktiskt i bilen utanför skönsbergs vårdcentral & väntar på farfar. Det är liksom skönt att vara för sig själv även fast det är fem minuter i en alldeles tyst bil. Tysthet är underskattad av så många, mig inkluderad. Speciellt med den nya portabla teknologin, inte ens i sovrummen får man helt lugn & ro från teknologin. Själv sover jag med telefon under kudden då jag har den som väckarklocka. Levis rum (ja då han är 17 och får ett eget rum haha) ska inte ha nåt tekniskt alls i det och absolut inte en tv.

Söker flera intressanta jobb för tillfället och det är en underbar känsla med vetskapen att de finns här i lilla Sundsvall.

Nu ska jag hem till mina älsklingar.

Kolla in dessa blöt troll:)
Kram






/Tess

2 comments:

Jenny said...

Du kommer hitta en kanonjobb! Jag håller alla tummar och tår :)

Tess said...

Tack Jenny:)

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers