Thursday, April 22, 2010

Grabbarna grus...

Oliver & Levi LEKER ibland bra tillsammans & ibland inte så bra....men de LÄR sig & det är otroligt roligt att se på. Och så är jag KONFUNDERAD över hur Angelica vart så sjuhelsikes PEDAGOGISK med Oliver. Jag sträckte mig till att lära Oliver att säga 'aunty Tess rocks!' haha.

Levi blev lite FÖRVIRRAD ikväll och blandade ihop mig och Angelica och trodde att det var hon som var hans mamma. Det KÄNDES faktiskt jättesurt haha även fast det är komiskt.

Jag BÖRJADE dagen med en 1 1/2 timmas pomenad med grannen Erika, med vissa problem den sista tredjedelen då Levi inte ville sitta kvar i vagnen, eller egentligen så var hela promenaden ett problem då jag är den ofittaste av de ofittaste, men skönt när jag kom hem. Nu blir det FASTSÄTTNING av barnvagns selen som av någon anledning inte var fastriggad.

Vi hann även med en sväng på IKEA för att köpa en fin tavelram till ett FOTOGRAFI som jag gav till Farmor & Farfar.
Oliver BURNADE runt med Levi som om han alltid kört kundvagn.

Nu sitter jag med två SJUKLINGAR och en supertrött i soffan och tittar på hockeyn. INTE för att jag håller på nåt utav lagen men GO HV71!!

Peas and Corn everybody!

Bubba Levi:)


Tro inte att man får hjälpa till
/Tess

2 comments:

Anonymous said...

Men den där bilden vart ju jättecool på oliver och levi...när hann du med och ta den? Hade jag fullt upp med att äta Kå-å-årv kanske?

Anonymous said...

Det var från mig förresten....Levis mamma Angelica! Mohaha!!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers