Tuesday, April 6, 2010

Klyktattare & Surjämtar :)

Förra måndagen var det äntligen dags att få fara & hälsa på Madde, Amelia & Lars. En EFTERLÄNGTAD träff eftersom att jag inte umgåtts med dem på LÄNGE. Men också för att vilken dag som helst kunde LILLBEBBEN som låg och blommade i Maddes mage komma. TYVÄRR kom han inte förrens drygt en dag efter att vi åkt men det gjorde ju inget. Nu är han här och vi välkomnar honom till världen. Så ett stort GRATTIS till familjen Jonsson/Andersson till nyförvärvet. Och framförallt, bra jobbat Madde! :)

Det blev en massa bus för Levi, han gillade AMELIA och hennes leksaker & följde henne tätt inpå HÄLARNA. Speciellt när hon fintade runt honom med hennrs LEKSAKSKUNDVAGN som var så intressant. Levi hade inte en chans att hänga med. Men väl så bra för hans krypning.

De badade ihop, åt ihop, lekte ihop, ja nästan allt och Amelia var en duktig värdinna som såg till att han alltid hade något att äta på.

TACK för att vi fick komma & bo med er!:)




Mmmmm Maaaaatttt...


Vilken leksak har du? Den vill jag också ha, ska vi byta perhippo?


Madeleine var förståss jätteglad att träffa mig och Levi. Verkligen glad tror jag...



Ja goplupparna.




0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers