Sunday, April 18, 2010

Birthday No 2

Bullfest stog på schemat idag med, idag FIRADE vi lilla Albin som fyller tre år:)
Alltid gott med FIKA, men idag överkonsumerade jag nog kaffe istället för TÅRTA och kakor.
Det var jätteroligt att träffa alla med sina små KNOTTAR men efter några timmar med många barn var tystnaden i bilen som ljuv musik för både mina & Levis ÖRON tror jag.

Klockan 23.00 igår kväll fick jag äntligen upp min VÄGGTEXT som jag beställt för över en månad sedan...tyckte att det vart jättefint.

NEJ nu ska jag vara lite social med Limu som jag inte hinner se så mkt nu när han JOBBAR.

ÄLSKAR min familj, min son, min 'man'.

Det får avsluta inlägget för idag.

"SOV GOTT ALLA MINA VÄNNER"








0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers