Tuesday, April 6, 2010

Till Fjälls


PÅSKEN spenderade vi i fjällen i farmor och farfars stuga. Återigen var det skönt med MILJÖOMBYTE. Vädret var på vår sida nästan alla dagarna & vi satt ute i den GASSANDE solen. Limu roade sig med massa skoterkörning medans jag tog det lugnt med Levi eftersom att han var & är forfarande är lite KRASSLIG.

Det var en lugn påsk & härligt att få vara med farmor & farfar i stugan.



Vid Ristafallet


Farfar.



Påskgodis, hör till vare sig man vill eller inte:)







0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers