Saturday, April 17, 2010

Birthday!!


Idag har vi varit på födelsedags fika hos VILMA & Soffan. De har blivit så stora bägge två.
Åh vi fick så mycket gott fika, och UNDERSTRUKEN åt alldeles för mycket, inte bra för planerna ANGÅENDE beach2010.
Även fast dagarna är LUGNA med Oliver & Levi tillsammans så märker jag skillnad på att vara runt ett barn respektive två barn. Jag har varit helt slut i bollen de senaste dagarna. Nu börjar jag att 'AKLIMATISERA' mig vilket är bra.

Nixpix nu får ni ha en fortsatt trevlig helg.

Oj hoppsan mamma försvann på bilden...

Snyggingen Sofie tar hand om Levi

Stor Vilma, jättefin på sitt kalas.

Och så var jag bara tvungen att lägga upp denna bild från när alla kusinerna var tillsammans, kolla in dessa gullepluttar :)



3 comments:

Fia said...

Jaaaa men vilken söt bild på kusinerna! :D haha.. Smårumperna... *KRAMAR*

Katharina said...

haha jag dör!!
Vilka små gullipluttar!!
Underbar bild

Madde said...

Så sööt bild på kussarna =)
Och va stor Vilma har blivit!

Jobbet lät ju asgrymt! *håller tummarna för dig*

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers