Thursday, April 8, 2010

Good News & Bad News

Sitter och ser på när Levi leker med en tom PÅSKMUST flaska, det är tur att han kan roa sig själv ibland med de enklaste sakerna. Nyss låg han och käkade på en paprika från MATKASSEN som jag glömt att ta upp till oss, jaja tänkte jag ät på du, han gav upp efter en stund den var nog inte så smaskig trots allt.

Drömjobbet jag sökte verkar inte ha gett någon UTDELNING, jag har inte hört någonting så nu söker jag nästa drömmjobb eller ett jobb i varje fall. Det KÄNNS skönt att veta att de finns jobb här i sundsvall inom vad jag studerat.

SKATTEÅTERBÄRINGEN är de goda nyheterna, vi får tillbaka (eller Limu) en hel lön! WOHOO de åker direkt in på SPARKONTOT när de kommer. Jätteskönt att få ett litet 'break' i vad det gäller pengar.

Sedan ska jag ut på ett litet äventyr i eftermiddag, kika in imorgon så får ni se vad jag har haft för mig.

Ha en bra dag mina vänner.





0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers