Wednesday, April 21, 2010

Hjärngympa.

Idag har jag hunnit med LITE varje & dessutom fått lite hjärnstimulans. Efter att jag SKJUTSAT farfar så for jag hem och SÖKTE ett jobb som internationell handläggare på MITTUNIVERSITETET. Ett mycket intressant jobb som jag också skulle vilja ARBETA med. När jag väl hade registrerat mig på MANPOWER vilket tog en evighet så var det dags att SVIDA om och fara ner till cafe PALLAS och mitt första FN-förenings styrelsemöte.

DET var så skönt att få prata om sånt som jag är verkligt intressarad av med LIKASINNADE. Vi var en BUNT olika människor från olika bakgrunder och det var riktigt ROLIGT. Nu har jag ansvaret med lite KAMPANJARBETE så vi får se hur det går.

Annars så har vi bara sänkt LEVIS säng ikväll, och det är ju EXCITING, ni förstår ju kanske hur skönt det är att få lite ombyte av vardagen.

PÖSS på er!!


0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers