Tuesday, April 13, 2010

This & That

I helgen har vi gjort lite av varje, överraskade JOHANNA WICKSTRÖM med en 'påskpresent' och for och fikade med Angelica & Oliver hos henne. Och så har vi UMGÅTTS med familjen bror, fru och barn. Suttit ute & GRILLAT korv på gården med en massa folk har vi också hunnit med.IDA & MARCUS har också varit här och hälsat på, jättemysigt. Idag är det solsken så det blir nog att vi är ute. HÄRLIGT!!


Fika hos Johanna

Albin & Oliver

Bus på Wallerstedtsgatan






1 comments:

Madde said...

Åh så fina bilder. Vad glad jag är för er skull! Längtar tills vi kan komma å hälsa på =)
Kramar

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers