Wednesday, April 28, 2010

Mamma kilon...


Alla ni som är mammor vet antagligen vad MAMMAKILON är, för er som inte vet så är det de där extra kilona som hänger sig fast & VÄGRAR ge sig av efter du har fått barn och får oss mammor att se lite RULTIGA ut. För många är fallet detta och i många andra fall så vill man bara kalla det för RÅDYNGA för deras snack om dessa mammkilon.

Jag är en mamma av den SISTNÄMNDA sorten, eller jag har väl aldrig skyllt på mammakilon jag har bara lagt på mig. Mina mammakilon ramlade av mig nästan på en gång då jag kom hem från SJUKHUSET. Däremot har jag lagt på mig en massa EXTRAKILON, ni ser, som mamma har man så mycket tid över till att gå och FIKA med vänner, bekanta & familj, det är detta som har satt sig på mitt ASS och mina höfter och inte några ursäktande mammakilon utan BULLkilon.

Sluta skyll på självförvållat knubb & gör nåt åt det.

That's all for now...











0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers