Sunday, April 25, 2010

Ännu en helg

Vårens första krypning på en snöfri gräsmatta

Ännu en helg har SEGLAT förbi. Vi har hunnit med att hälsa på FASTER Eva & Henrik som var i Sundsvall på besök, de hade planerat en helg i VENEDIG men med flygtrafiken just nu vart resan omlagd till Sundsvall. Roligt för oss.

Limu har varit nere i STOCKHOLM med Fulli. De har haft en träff med andra SAMOANER jätteroligt att de får komma iväg och umgås med de sina. Nyttigt för SJÄLEN.

Vi har ävem hunnit med att promenera en MASSA och det känns riktigt skönt att ha kommit igång RIKTIGT. Bättre sent än aldrig. FORMEN för Beach2010 ligger kanske inte runt knuten men inom SYNHÅLL iallafall. För övrigt sitter han (den lilla) som ett litet LJUS vagnen nu när han är fastselad. Vad hemskt det låter.

Nu ska jag fortsätta med det jag GJORDE...


Gungar i hammocken

Inspektion av trehjulingen


0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers