Friday, October 23, 2009

FN dagen och välkommen ensamhet.


Äntligen är jag Limu och Levi helt ensamma med varandra för en hel kväll. Inte för att vi inte trivs med sällskap, det gör vi, men ibland är det skönt att få bara vara och rå om varandra helt ensamma. Idag har vi packat inför vår semester uppe i fjällen med släkten. Jag längtar efter att få dra andan i den friska luften, långa promenader och varma bastubad och bad i badtunna. Det brukar även bli lite kortspel, pictionary och diverse andra spel. Men allra mest längtar jag till att få umgås med mina småkussar och fastrar/farbröder som jag inte sett på så länge.
Limu har sin första volleyboll match imorgon med A-laget för denna säsong, han hann bara spela en match förra säsongen innan den var slut så nu får han mkt speltid då han spelar från start. Så har ni inget för er så är det match imorgon Sporthallen kl 12.30 i B-hallen.
Nu ska jag beställa lite kina mat och så ska jag börja myset med de två bästa killarna i mitt liv.

Och så för er som inte vet; imorgon den 24e Oktober är det FN-dagen, jag har inte hunnit uppfatta ifall det är några aktiviteter i stan imorgon men gå in på deras sida och läs lite om deras arbeten och projekt:) Svenska FN Förbundet.


Mina älsklingar, forever!:)

2 comments:

Anonymous said...

Meeeen hej!!! Så jag blev lite sen med inlägget....men oj så söt han är min lilla systerson. Vill bara pussa på honom. Pratade precis med tjejerna som har hårdrockskväll. Dom saknade dig där. :) Hoppas ni får det bra i fjällen. Stora kramar från oss och ge Levi en dundermys från oss. Kram kram
Angelica

Anonymous said...

Ok, nu får ni gärna komma hem och uppdatera bloggen...inte för att jag har varit så duktig med det själv. Men kom hem och lägg upp lite bilder nuuu :) Kramar från oss, A O och G!!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers