Wednesday, October 21, 2009

Resulatet...

...var att vi blev 1300 kronor fattigare efter Limus tandläkar besök, men äntligen fick han vård av sina tänder och det är ju faktiskt ovärderligt. Efter 40 minuter var han klar och han kom ut med sitt nya leende:D, och hängande läppar av bedövningen.
Idag blev det ingen skola för honom eftersom att han hade väldigt ont i munnen då de fixat och grejjat så mkt och en bankande huvudvärk hjälpte inte heller.
Imorgon har han prov på svenska kursen och jag är verkligen imponerad över hur svenskan kommer allt mer och mer, han är jätteduktig.
Nixpix nu ska jag organisera och planera lite inför imorgon och helgen...
...och så glutta lite på kvällsöppet och se om svenska 'Adeln' har något vettigt att säga.

'Shomalakita' som min farfar säger, vad det betyder...ja det vet jag inte:)


Just det här är en bild när vi var och fikade med Carro på stan för ca två veckor sedan:)
Limu's white pearlies...:)


1 comments:

Madde said...

Ja absolut! Kaffe när ni är på väg upp. Men känn er inte tvingade om ni inte har tid, vi träffs ju snart ändå!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers