Monday, October 5, 2009

Daddy is HOME!:)

Äntligen har vi fått spenderat en hel dag med Limu jag och Levi, han har ju jobbat i elva dagar i streck nu tror jag och 12 timmars dagar som minst. Eller det vart ju iaf en halv dag då jag insett att jag ju lovat att köra farmor och farfar till doktorn igen. Så mitt i vad man skulle kunna beskriva som årets storstädning av lägenheten och då menar jag verkligen major cleaning så drog jag och Levi till Farmor och Farfar.

Ja just det hehe var ju även ut och luftade mina lurviga i fredags (är det så uttrycket går?), efter mkt om och men så gick jag ut för att träffa Kajsa, Jenny och Johanna och hade en väldans trevlig kväll, var superglad bara över att få komma ut lite:) Men nu dröjer det nog ett tag till nästa gång tror jag:) Men kul var det.

I söndags fick jag och mamma äntligen till spjälsängen och nu har Levi flyttat från vaggan bredvid våran säng till spjälsängen i vardagsrummet/matrummet/tvrummet haha. Trodde att det skulle gå lite knackligt att få honom att sova där men han somnade vid nio tiden som vanligt sa jag gonatt och pussa på honom och han slocknade, och så var jag och plockade upp honom halv tio imorse! Det var nog arrangemanget av gossedjuren som gjorde att han kände sig hemma haha.

Nixpix nu ska jag pyssla på lite till medan Limu är på Volleyboll träning. Ja just det vi håller ju på att förbereda inför dopet på söndag som vi ska ha här hemma, hade velat bjuda alla vänner och släkt men nu blev det närmaste släkten och en kompis (m familj) var i.o.m att vår budget inte är så stor. Men alla får se bilder då det är klart!

Kram till er alla x
Just Madde lade ju upp en bild på hur glad Lars var på jobbet så jag tänkte utmana henne hehe här kommer Limu när han var på jobbet i veckan....


Nice googles

Och lillen i hans nya crib!

0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers