Thursday, October 8, 2009

Ärtsoppa och hockey:)

Nuså har vi fixat outfit till söndagen tack och lov för farmor:). Och tack och lov för både farmor och mormor som bakar till dopet. Så idag vart det en shoppingrunda som avslutades med fika och jag åt en mycket god räkmacka och te.
Imorgon ska vi på arbetsförmedlingen på möte med Limus handledare, får se om man får något vettigt ut ur honom denna gång.
Sedan ska jag en snabbis på stan och träffa Carro innan jag ska hem för att städa och dekorera innan söndag. Vill ha det gjort i tid och inget sista minuten panik. Jag hade tänkt att jag skulle göra det med Madde på lördag men nu har lilla Amelia fått öroninflammation så de kan tyvärr inte komma *snyft*. Hoppas att hon blir frisk snart.

Ikväll avnjöts en hemmagjord ärtsoppa följt av plättar med grädde till middag, det var mormor som bjudit in oss. Bortskämda blir vi allt. Sedan var det bänkning framför tv'n och en spännande hockeymatch mellan Timrå och MoDo, och spännande var den verkligen, Levi kunde inte sova för att jag skrek varje gång MoDo gjorde mål! haha.

So yes, GO MoDo!!!:)


0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers