Tuesday, October 20, 2009

Prommenad.

Jag hade ju tänkt at vi skulle ta oss ut i det superfina vädret idag på en prommenad. Men lilla Levi hade helt andra planer och sover nu jättehårt på soffan och jag kan bara vänta tills han vaknar. Vi får ta promenaden senare då Limu ska ner till tandläkaren. Det verkar vara tandläkar-dagen idag då jag vet att Gieken varit där, mormor ska dit och så även Limu. Jag kanväl konstatera att även jag skulle också behöva kolla upp mina gaddar.
Vi ska ju till fjällen nästa vecka också antagligen så åker vi upp på söndagen eftersom att Limu har volleyboll match och att det är inplanerade sociala evenemang på kvällen ;). Det ska bli jätteroligt att träffa alla fastrar (nästan alla kommer) och farbröder samt kusiner.

Nix nu hör jag tvätten skrika efter mig.
Killen som var fööör trött.

1 comments:

tobbe said...

Haha, hyfsat utslagen!

Tandläkarn ja.. skulle man behöva, var nog ett pr sen jag var där. Tack för påminnelsen!

Hoppas ni har det bra!
Hälsa familjen så gott.

kram

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers