Friday, January 8, 2010

Pardon the Delay.

Ja nu har det varit SUPERSLÖTT med bloggskrivning. Vi har ju faktiskt varit husvakt de senaste TRE veckorna och har inte haft min dator med bilder till huset.

Äntligen kom julen med allt vad det innebar; god mat, härlig musik, ännu mera god mat & massvis med familjemys. Låt oss inte glömma den perfekta VITA vintern. Enligt tomten så hade vi varit snälla men nog var det väl MATEN som var höjdpunkten för mig:).

Nyårsafton firade vi HEMMA, på förmiddagen begav vi oss till Norra Berget för korvgrillning & glögg för att sedan bege oss hemöver för att svida om. Pappa Bengt & min farbror Peter stog för matalgningen.

NU efter att det nya året har ringts in så har vi mest MYST med Limu, imorgon ska han tillbaka till skolan, lite pulkåkning har vi också hunnit med.

Idag har vi hunnit med att vika sex laddningar med tvätt samt att få undan allt pappersarbete SOM vi legat lite efter med. Just det var på bio förra veckan med och såg på AVATAR, bra tycker jag, men smaken är som baken. Tack Macman & Ida som drog med oss!

Nej nu återstår det bara en sak till (som jag också ligger lite efter med) och det är att önska er alla God fortsättning på det nya året 2010!

Levi med sina Julklappar på.

Limu åker i min julklapp till honom hehe.


0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers