Saturday, December 19, 2009

En katt, en mus, en...Levi?

Ja så har vi flyttat in i VÄRMEN i Bosvedjan. Vi passar ju huset hos vår farbror då han är bortrest. Det var ju väldigt tråkigt det här med klimatmötet verkligen, men inte oväntat som sagt och skrivet tidigare i bloggen. Det är ju skittråkigt att vissa länder inte ser att det finns ett klimathot och inte är intresserade av att investera i att förbättra sig!!

Värmepannan på Wallerstedts gatan var inte till 100% fungerande i torsdags, då gällde det att klä på sig, Levi klädde sig både varmt och FASHIONABELT.
På måndag ska vi hämta LINA på tågstationen som kommer hem över jul från Lund, det ser vi fram emot:) Kram på er alla.




1 comments:

Angelica said...

Åh vad söt han är min lilla samoan-mus!! :) Hoppas ni har det bra i fjällen och kör försiktigt hem. Det var så roligt att prata med farmor. Jag saknar er!! Stora kramar från oss på andra sidan!! A, O och G

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers