Monday, December 14, 2009

Daddy & Me

I fredags hade vi blivit tilldelade det roliga uppdraget att klä GRANEN hemma hos mamma & pappa. Eftersom att Limu hade haft sitt kursprov på torsdagen så hade han en välförtjänt ledig fredag och därmed blev vi en TOMTENISSE mer till vårat uppdrag. Limu fixade lyset till granen medans jag och Levi tittade så att det satt rätt. VI satte upp de röda & silvriga juldekorationer som var av formerna julkulor, stjärnor och renar samt pärlband. Det var supermysigt att göra detta tillsammans eftersom att Limu skulle åka ner med VOLLEYBOLLAGET till Västerås för match på lördagen och sedan match på söndagen i Uppsala.

I helgen så hade vi även FINBESÖK av min moster, kusin Leo & Jörgen innan de far till Aruba över Jul. Jag är faktiskt inte avundsjuk som jag sagt tidigare så ser jag fram emot en riktig vit & kall jul eftersom jag spenderat de 4 sista i varmt klimat.

MEN just det ja, jag var ju ut med Marcus & Ida på lördag och så mötte vi upp Tobbe ute på Oscar...jag hade jättekul, men hur kunde jag glömma bort det?:)

Det är skönt att ha Limu tillbaks på hemmaplan, vi saknade honom även fast han bara var borta i två dagar.

Kram till er alla /Therese


Före & Efter

Levi checkar så att pappa sätter lyset rätt


Daddy's BOY

0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers