Thursday, December 17, 2009

Hoppsan x2

Idag lagade jag köttbullar och mackisar till MIDDAG. Tänkte att Levi kunde få smaka med, så jag mixade ner det till nån sorts limröra. Iaf så tyckte han inte så mkt om det och han började spy HOPPSAN :(

Sedan har vi fått reda på att Timrå Entreprenad har kånkat, ni vet det där företaget där Limu blev utnyttjad på och chefen var bäng i kolan...HOPPSAN :)

Imorgon flyttar vi temporärt till min farbrors hus medan han är i Brasilien, olyckligtvis så råkar han ha ett bubbelbadkar där..åh nej...;)

Kram på er alla

1 comments:

Angelica said...

Oj då, har du också lyckats göra lim av mackisar. Jag gjorde det med och om jag hade ätit det så hade jag nog spytt jag med. Så Levi, du gjorde alldeles rätt. Vad härligt med bubbel. Tråkigt med Göte..?? eller haha...ja det går ju så om man inte sköter business på riktigt. Go'Jul på honom!
Ja ja inte ska vi vara för elak. Hoppas ni har det bra.
Kram

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers