Sunday, December 6, 2009

Kyrkan på kullen

Idag har vi varit i KYRKAN i Birsta för att gå på söndagsmässa och för att hämta glasprisman som alla får som har döpts i Sköns Församling. Det var en jättefin mässa med en BARNKÖR som sjung en massa fina jullåtar.
Efter kyrkan så åkte Pappa och Limu för att köpa en JULGRAN som vi nu hoppas på att få inomhus om någon dag så vi kan få dekorera, jag gillar att ha julgranen uppe i tid så man får se fram emot julafton. ANNARS klär man ju upp den och river ner den snart därefter och det känns ju som det var för intet som man klädde upp den.

Iallafall så hoppas jag att ni haft en underbar helg allihopa, kramar från mig/Therese


I kyrkan...
...för att hämta hem en fin sån här som Oliver också fått.

0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers