Wednesday, January 20, 2010

Förbryllad

Ja vad ska man säga, var man inte KONFUNDERAD innan så vart man det idag iallafall. Vi hade tid för operation kl 11.15 idag på sjukhuset efter att BVC hade skickat en remiss till sjukhuset. På BVC säger de att om kulan inte ramlat ner efter TRE månader så krävs operation. När vi träffar DOKTORN idag så säger han att det inte är akut & att man opererar dem runt TVÅ års ålder. Kontentan av det hela är att vårat besök idag där doktorn gjorde en två minuters undersökning och sedan sa att man inte OPERERAR förrens två år är att vi tog en tid som någon annan som verkligen behövde komma till doktorn kunde ha FÅTT.

DET var inte doktorns fel utan att man på BVC skickat en REMISS som man vet inte kommer att leda någon vart och det är väl sådana här ONÖDIGA kostnader som man bör se över, för att effektivisera innan man börjar att AVSKEDA folk.

Vi fick en extra heldag tillsammans iaf och det var SKÖNT att han inte behövde opereras.

Här ska opereras...


Vart gick doktorn mamma?

3 comments:

Madde said...

Herregud så stor han är! ...Levi alltså :P Kram

Anonymous said...

Haha Madde, vet du jag sa det samma...fast om Limu!!! Limu är hima fin i skjortan måste jag säga och Levi är ju supertuff i Adidas stassen. Sån vill Oliver oxå ha ;) Pussar från oss!! Angelica

Ida Kentner said...

OOJ vilken goding i adidas!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers