Tuesday, January 19, 2010

Kryp & Bad

IDAG har vi varit på våran andra babysim lektion, då blev jag fråntagen rollen som FÖRSTE livräddare. DET visade sig att Limu var JÄTTE sugen att få bada med Levi idag. Suprise suprise så var vi lite försenade med ca 5 minuter så det gör faktiskt inte så mkt. Om jag ska vara helt ÄRLIG så vet jag inte vem av dem som tyckte att det var roligast av de båda. Extra roligt vart det då de slängde in SMÅ grodorna som Limu ju nu faktiskt kan haha.

EFTER babysimmet kan man ju tänka att vi for hem för att vila, men inte vi, VI körde krypträning istället, det är hårda bud här på Wallerstedtsgatan;).STATUS på krypfronten: ännu inte så koordinerat men väl frammåt. Men nu är lill JUVELEN trött så han & morfar somnade på soffan. Sen ska vi iväg till Farmor på PALT middag! Och imorgon väntar sjukhus besöket.

Här får ni några sköna fiskar att kolla på...



Ge mig kameran tack!




0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers