Sunday, January 17, 2010

Finding Nemo...

...Levi hittade sin inre 'NEMO' förra veckan då vi var på babysimmet på Sporthallen för första gången. Perfekt tyckte jag eftersom att jag inte hade tänkt att gå eftersom att det fanns bara i Matfors förut. Tyvärr så blir det kanske också det sista då de har blivit anmälda till Konkurrensverket. Väldigt DÅLIG stil av babysimmet i Matfors, det finns efterfrågan så att det räcker till dem båda. Vi kanske bara ska ha ETT cafe med eller en öppna förskolan kanske? Nu får vi hålla tummarna att LEVI får fortsätta leka Nemo i några veckor till.

Limu och hans volleyboll lag vann för övrigt deras andra hemma match i rad i lördags med tre raka set, kulkul.

onsdag är lillkillen vår inkallad för en mindre OPERATION om man ens kallar det för det, för att pilla ner hans andra pungkula som inte har ramlat ner av sig själv. Detta är tydligen GANSKA vanligt hos barn, men man oroar sig ändå hur allt ska gå.
Han har nu börjat att krypa & han har fått FYRA tänder totalt nu det är så roligt att se när han utvecklas.

Sedan måste jag ta ett krafttag och kontakta alla mina kompisar, jag har varit ALLTFÖR dålig den sista tiden på att höra av mig. DET finns inag ursäkter jag har helt enkelt varit slö på att höra av mig.

Nu väntar en varm kopp TE på mig. På återseende!

Nemo?

Levi?





2 comments:

Siw said...

Ser jätte härligt ut, hoppas det får fortsätta.
Kraaam!

Madde said...

Vilken fin bild. Så mysigt. Hoppas det går bra på onsdag!
Kramar

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers