Wednesday, August 4, 2010

Here we goooo....


Ja det var oootroligt längesedan jag plottrade ner någonting här, sommaren kom och så fanns det varken tid eller ork.
Sommaren, än så länge det är förhoppningsvis en bit kvar av den ännu, har varit toppen och jag har haft händerna fulla med att ta hand om både Levi & Lilla Oliver då Angelica jobbar. Det har varit jobbigt, stressigt & utmattande ibland men framförallt så har dagarna fyllts av skratt, lek, bus, massvis av bad och oförglömliga minnen. Vi har inte rört oss så mycket utanför sundsvall men vi har gjort det bästa av dagarna vi haft.
Levi eller ska vi kalla honom Mr sömntuta har låtit mig få sovmorgon varje dag, men det måste vi ändra på eftersom att boysen börjar på dagis om ca två veckor. Och då behöver vi rutiner, rutiner, rutiner...rutiner kan bli lite väl överskattade tycker jag, att allt ska vara till punkt och pricka precis, jag tror att om man är för strikt med rutiner så glömmer man bort att leva och ha roligt. Men i fallet med soving så är det på tiden att vi får lite ordning på det.

Känn på den filosofin ni!

Tack & Gonatt!

Pöss på er!



1 comments:

Ida Kentner said...

Haha ÄLSKAR den bilden! Såg den på fejjan för lite sedan, haha, så söt!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers