Thursday, August 12, 2010

Tre år


Den 12e Augusti 2007 gick jag ut i Wellingtons nattliv med Angelica för att dansa och ha roligt, ovetandes om att jag skulle träffa honom, han som jag skulle/ska spendera resten av mitt liv med. (Ja förhoppningsvis).
Nu tre år senare vilket låter lite kort när man säger det, har vi hunnit att gå igenom en massa saker tillsammans vissa dåliga andra bra men väldigt mycket fantastiska saker och jag är säker på att det är han som är HAN.

Nu ska jag komma på hur detta ska firas. Kram på er!


De här fick 'vi' idag :)




2 comments:

Jenny said...

Grattis på dagen!! Tiden går fort :)

Siw said...

Grattis till er! <3

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers