Thursday, August 19, 2010

Två timmar om dagen!

I fyra dagar har vi nu varit på inskolning på dagis med Levi, Oliver började ju även han också i måndags. Det har verkligen varit en fröjd att se hur han leker med de andra barnen och hur han för sig där på dagis. Båda grabbarna har varit jätteduktiga.
Han har varit en trött kille då vi parkerat han i vagnen för att gå hem, jätte trött. Så nu sover han för andra dagen idag, han som hade gått över till att sova en gång om dagen.

Nu ska jag skriva matlista för ikväll ska vi storhandla, yihoo, det är faktiskt ganska roligt ibland :)

Näpp Pöss o Kram på er alla!





0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers