Tuesday, August 31, 2010

Orkar inte...




...försöka att vara glad längre, för det är jag inte. Allt blev så bara skit av allting och jag orkar faktiskt inte se det positiva i det hela även fast man blir uppmuntrad till det hela tiden. Vad är positivt i att någon dog och att en av de största dagarna i ens liv blev inställd?
Jag ser fram emot att fara till Jämtland på torsdag (ja det vill säga om den här jävla förkylningen vi dragit på oss släpper någon gång) så att jag får fokusera och tänka på något annat än hur skit allting är för tillfället. Det är iallafall något som är positivt.

Piss, Bu & Blä...vill härifrån!












1 comments:

Madde said...

Det som har hänt är ju otroligt tråkigt och självklart har du all rätt att tycka att saker och ting är skit. För det blir ju bättre och lättare så småningom. Och det börjar i jämtland där du får vara dig själv för en stund. Vi ses imorgon.
Många hårda och långa kramar!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers