Friday, May 28, 2010

Bildupdate!


Hello all my FRIENDS! Här kommer en liten uppdatering med BILDER av det vi gjort på sista tiden! Har inte haft tid för mkt annat än målning av huset, och så var jag ju faktiskt med på VÅRRUSET i veckan, lite oplanerat men jätteroligt & det tackar jag Elli för. :)

Ok here WE go...


Meckar med gåvagnen...boys will be boys...hehe
Faster, faster, det kirrar så skönt i magen...
Peekaboo...hans nya favorit lek
Besök av elli, aulelei & Fulli på bbq efter grabbarnas amerikanska fotbollsmatch
Aulelei & Oliver busar...:)

0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers