Tuesday, March 23, 2010

Sol & Snor

Ja det är väl sammanfattningen av LÄGET just nu, det verkar som att alla UNGAR har nån släng av nåt. Hosta har Levi med, så idag hoppar vi badet, VI vill inte smitta ner de andra BARNEN.
Istället tar vi vara på det fina VÄDRET, har varit på prommis en gång idag och förhoppningsvis hinner vi ut en gång till.

I övrigt så funderar vi på när vi eventuellt ska ha BRÖLLOPET, i år?sta år? Sommar, Höst, Vinter Vår? Det är mycket att tänka på framförallt EKONOMISKT men även praktiskt. Jag återkommer säkert nåt mer om detta blir AKTUELLT. Bröllop känns så ÖVERREKLAMERAT nu iom att Victoria ska gifta sig...

Tjingiling:)

Tess


0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers