Tuesday, March 16, 2010

H2O och väntan

Igår fick jag äntligen se RESULTATET av Macke & Idas nyrenoverade LÄGENHET. Jag var bara med en dag och hjälpte till fastän att jag faktiskt hade lovat att hjälpa till MER. Men Macke & Ida är värsta snickarna/MÅLARNA/inredarna och hade gjort klart allt själv på en vecka. det vart sjuuukt fint:)

igår var jag och kikade på resultatet över en kopp JAVA och negerbollar. Innan det hade jag och Levi SVIRAT runt lite överallt i stan, bland annat var VI med Farmor & Farfar på Jysk sedan på Ica Maxi och efter det hade vi äran att få vara med och gratta sötaste lilla NIKE som fyllde ETT år.

Det var VERKLIGEN bra för lilljuvelen att få vara runt andra BARN i olika åldrar, vi träffar ju andra småbarn men inte så många ÄLDRE. Det måste vi ändra på. OCH så var vi på fortsättningskursen på babysimmet idag. Det är alltid lika roligt, fast Levi var lite TRÖTT på slutet så för första gången avslutade vi faktiskt lite TIDIGARE. Han hade liksom den där tomma blicken i ögonen.

Nu har vi KAFFE främmande av mamma & pappa och tittar på bygglov, och jag väntar fortfarande på DEN DÄR intervjun, HOPPAS HOPPAS.

0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers