Thursday, March 18, 2010

I Thank you SKYPE

Jag älskar skype, denna DIGITALA media uppfinning tillåter mig att få vara lite närmare de jag ÄLSKAR och håller kära som är så långt bort. JAG kan prata med Angelica som om hon var här i samma rum & vi kan dela bekymmer och vardaglig glädje med VARANDRA. Jag får goda RÅD av Madde om allt och inget och det är mycke värt:). Visst kan man göra detta över TELEFON men att kunna se dem gör mig så mycket GLADARE.

Jag kan TACKA skype för att jag klarade av att bo så långt ifrån mamma & pappa under mina år på Nya Zeeland, det gjorde SAKNADEN efter dem lättare, inte mindre men lättare. Nu hjälper skype att ta hand om Limus saknad av hans familj och det är jag så glad över.

Så idag vill jag alltså tacka SKYPE för att du gör mitt liv lite gladare för att jag kan få prata och se mina allra käraste här i VÄRLDEN!:)

TACK, THANK YOU, DANKE, GRACIAS, FA'AFETAI LAVA.

Madde the one and only med Lars:)
Bästa Oliver & Angelica!

1 comments:

Madde said...

Jag älskar också skype =) och er!
Hur kan våra barn annars leka tittut, eller stirra på varann, eller visa hur duktig man är på att ställa sig upp, eller erbjuda nappar till varann? =)

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers