Wednesday, March 24, 2010

Beach 2010

Jag och Ida har ingått i en PAKT (eller hur Ida? hehe). Denna pakten handlar om att vi ska TA hand om oss lite bättre, träna mera, vara ute och PROMENERA, äta bra och god mat. JA ja säger ni, och det skulle väl även jag ha sagt om jag LÄSTE detta inlägg hos någon annan som också hävdar för SJUTTIOTUSENDE gången att nu jävlar ska här verkligen börjas att träna...men nu har vi det svart på vitt här, utlagt för hela världen. Gör vi det inte så blir vi två offentliga MISSLYCKANDEN...haha. Och då kan vi ju inte strassa runt i sommar på TRANVIKEN med alla andra brunbrända GLIDARE.
Nä Tranviken är kanske PASSÉ för min del, är det nu man slussas till BÄNKÅSVIKEN istället, där man får gömma sig med alla andra knubbsälar och deras familjer?
Låt oss kalla det operation BEACH 2010....upplägg & resultat av detta kommer under resans gång...släpp KNUBBSÄLARNA fria, here we come....

LETS DO IT!

1 comments:

Ida Maria Josefin said...

ABSOLUT! NU SKA VI BLI SNYGGARE! :) Poängtera, snyggARE :P Nej men gud, man kan inte förfalla. Du har ju åtminstone en unge att skylla på, jag kan bara skylla på Marcus. Han är också som en unge iofs...

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers