Friday, October 1, 2010

Ut med sommaren & in med hösten

Idag har jag bjudit in wileda moppen till mitt hem och imorgon ska den få 'work its magic'. De färgglada sommarkläderna har prydligt vikts ner i en låda för att återigen bli uppackade nästa säsong. Jag resonerade så här efter att jag hade vikt en massa tvätt som låg på bordet att det var ingen idé att lägga in dem i min minst sagt jättestökiga garderob innan den också blir urblåst och organiserad. Och om jag får säga det själv och bryta mot den där omtalade jantelagen, fy fan vilket bra jobb jag gjorde! Våra 46 kvadratmeter ska vara renare än renast och organiserat som aldrig förr tills Limu kommer hem. Som jag sagt förut nu börjar vi om på nytt.

Och så vill jag skicka ett STORT grattis till IDA som idag blev examinerad LÄRARE! Grattisgrattis.

Puss & Kram & trevlig helg!





1 comments:

Ida Kentner said...

Gud vad jag inte suttit vid en dator på hundra år, känns det som! TACK för att du grattade mej! :) Jag SAKNAR DEJ SÅ MYCKET THESS! Kan vi inte hitta på nåt snart, jag har ju inget att göra förutom att jobba och träna.. det är TRÅKIGT! Ring mej någon dag! Kramar och hälsa familjen!

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers