Tuesday, October 5, 2010

Undrar



Ja jag undrar om Limu är påväg hem, sitter han verkligen på planet hem till ett höstigt Sverige? Jag fick ju aldrig tag på honom innan han for & senast jag pratade med honom var i söndags morse eller om det var lördags kväll. Undrar även hur det gick att säga hejdå till hans familj, det måste vara jätte jobbigt, eller jag vet.

Nu väntar jag spänt på ett telefonsamtal imorgon kväll :) LÄNGTAR så att jag nästan börjar gråta bara av tanken att han snart är här.









0 comments:

Post a Comment

About Me

Tess
Hemflyttad till Sundsvall från mitt drygt fyra åriga äventyr på Nya Zealand där jag studerade på Victoria Universty. Tog med mig min fantastiska sambo Limu. FHar nu äntligen fått drömjobbet som statstjänsteman & planerar nu nästa steg i våra liv.
View my complete profile


Followers